בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בארץ 
בעלי משרד הפרסום מגבה את קמפיין היין הסקסיסטי: "היו תגובות אוהדות מהקהל הצעיר" 

בעלי משרד הפרסום מגבה את קמפיין היין הסקסיסטי: "היו תגובות אוהדות מהקהל הצעיר"

 
בארץ |
 

מה חשבו בעליה של חברה לשיווק אלכוהול כשבחרו לצאת בקמפיין שכולו השפלה סקסיסטית? הרשת רתחה עם פרסום הקמפיין ומהר מאוד הוא הוסר. בעלי משרד הפרסום "שביט וזהו": "אולי שגינו בטרמינולוגיה של המילה 'חגגו'"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

האינטרנט סערה ביממה האחרונה בעקבות הקמפיין ל"יין בעיר".

 

במסגרת הקמפיין הוצג מסך חצוי, שבצדו האחד כלה מצולמת מאחור, ובחצי השני טקסט שבו נכתב: "כמה חגגו עליה לפני החתונה?".

 

אסי שביט, בעלי משרד הפרסום "שביט וזהו" שיצר את הקמפיין, מסביר כי בהמשך היה אמור להגיע פאנץ' שחושף כי המודעה מתייחסת לתופעה שבה חנויות ממחזרות אלכוהול ומוכרות אותו כחדש, בין השאר לזוגות שרוכשים אלכוהול לחתונה.

 

לכתבות נוספות בחדשות 10 >>
סערת חוק הגיוס: החרדים מכריזים - "מוכנים לשבת בכלא"
הערכות בש"ס: ח"כ יגאל גואטה לא יעזוב את הכנסת בסופו של דבר
"הרגשתי מושפל": מדוע ערן זהבי זרק את סרט הקפטן?

 

 
קמפיין יין בעיר שהוסר לאחר תגובות הגולשים
 קמפיין יין בעיר שהוסר לאחר תגובות הגולשים   צילום: חדשות 10 
 

הקמפיין עלה בפייסבוק ויועד, לפי שביט, לקהל צעיר. תוך זמן קצר המודעה זכתה לביקורת מצד הגולשים והוסרה מהרשת. "קיבלנו תגובות מאוד אוהדות ומחוייכות מהקהל הצעיר", אומר שביט. "זה ממש לא שם. לא מבין איך הגעתם לזה, ענה כשנאמר לו שזה מעלה אסוציאציה של אונס קבוצתי ותקיפה מינית.

 

למודעה היתה גם גרסה גברית אך זו כמעט ולא גררה תגובות. "אולי שגינו בטרמינולוגיה של המילה 'חגגו'", סיכם שביט.

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by